+387 (0)30 795 600 novitravnik@gnt.gov.ba

ADVENT_copy.jpg

Broj: 01-45-2750 /25.

Datum: 17.11.2025.     

Na temelju članka 15. Zakona o načelima lokalne samouprave u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine FBiH”, br. 49/06, 51/09) i članka 13. Privremene statutarne odluke (“Službeni glasnik Općine Novi Travnik” broj: 5/24), Gradonačelnik objavljuje:

Javni poziv
za iskazivanje interesa za sudjelovanje na događaju „NOVI advent“
u razdoblju od 5. prosinca do 23. prosinca 2025.

I. Predmet Javnog poziva

Grad Novi Travnik poziva sve zainteresirane pravne i fizičke osobe koje žele sudjelovati u provedbi događaja “NOVI advent“ da svoj interes iskažu podnošenjem prijave za zakup adventskih kućica. Grad Novi Travnik raspolaže sa deset (10) adventskih kućica, koje će staviti na raspolaganje za prezentaciju i prodaju božićno-novogodišnjeg kreativnog asortimana te hrane i pića na Trgu žrtava Domovinskog rata Novi Travnik. Ponuda na događaju “NOVI advent“  podrazumijeva prezentaciju tradicionalnih gastro i drugih proizvoda vezanih uz božićno-novogodišnje blagdane.

II. Prihvatljivi sudionici

  • Sudionici s kreativnim ponudama;
  • Obrti, OPG-ovi, udruge i drugi pravni subjekti koji se već bave određenom vlastitom proizvodnjom hrane, pića i drugog božićno-novogodišnjeg asortimana;
  • Pravni subjekti ili fizičke osobe koja su u protekloj godini na bilo koji način sudjelovali u kulturno-društvenom životu Novog Travnika;
  • U slučaju veće potražnje prednost će imati pravne i fizičke osobe koje su registrirane odnosno imaju prebivalište na području Novog Travnika;
  • Zakupoprimatelj će biti u obvezi da u dane događaja “NOVI advent“ na Trgu bude aktivan.

III. Naknada za zakup

  • Za obavljanje djelatnosti ugostiteljstva – 250 KM+PDV
  • Za OPG-ove koji se bave prodajom vlastitih prehrambenih proizvoda – 200 KM+PDV
  • Za prodaju prigodno kreativno božićno-novogodišnjeg asortimana – 150 KM+PDV
  • Za pojedinačnu prodaju (kokice, šećerna vuna i sl.) – 100 KM +PDV

Naknada za zakup plaća se jednokratno i odnosi se na cjelokupno razdoblje od 05. do 23. prosinca/decembra.

 

IV.

  • Zakupoprimatelj će biti dužan potpisati ugovor sa zakupodavateljem (Grad Novi Travnik). Zakupnina se uplaćuje jednokratno na žiro račun riznice Grada.
  • Interes se može iskazati isključivo za cjelokupno održavanje Događaja odnosno sve večeri u sklopu istog.

V. Podnošenje prijava

Prijave u zatvorenoj omotnici se predaju u Centru za usluge građanima (protokol) do 12 sati, 24. studenoga/novembra 2025. godine ili slanjem obrasca na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. s naznakom predmeta „Prijava na Javni poziv – NOVI Advent“.

Prijava se predaje na propisanom obrascu, koji se nalazi u prilogu Javnog poziva.
Neuredne i neblagovremene prijave Povjerenstvo, koje imenuje gradonačelnik, neće uzeti u razmatranje. Prijedlog prihvatljivih sudionika i raspored adventskih kućica utvrđuje Povjerenstvo i dostavlja gradonačelniku na razmatranje i odlučivanje.

VI.

Obavijest o sudionicima, sadržaju i detaljnom programu događaja bit će objavljena na stranici Grada Novi Travnik www.novitravnik.gov.ba

PRIJAVNI OBRAZAC